Digitaalinen arvoketju

CGI Voice of Our Clients 2023 esittelee vuoden aikana yritysjohtajien kanssa käymiemme yli 1700 keskustelun havainnot. Haastattelemamme johtajat edustavat eri toimialoja ja maantieteellisiä alueita. Nämä strategiset keskustelut tarjoavat ainutlaatuisen näkemyksen siitä, miten organisaatiot suhtautuvat makrotrendien vaikutuksiin, alan trendeihin ja prioriteetteihin...

Vaikka pystymme ennustamaan yhä tarkemmin tulevia tapahtumia, kuten talouskehitystä tai säätä, monimutkaisempien ilmiöiden ennustaminen on edelleen vaikeaa. Laadimme ennakoinnin avuksi liiketoimintajohtajille suunnatun artikkelin viidestä keskeisestä globaalista makrotrendistä.

Digitalisaatio on täydessä vauhdissa, mutta 80 prosenttia yrityksistä ei ole vielä saavuttanut haluttuja tuloksia ponnisteluissaan. Digitalisaation edelläkävijät sen sijaan ovat ymmärtäneet onnistuneen digitalisoinnin periaatteet. Toimitusjohtajamme Leena-Mari Lähteenmaa kertoo, mitä voit oppia onnistujilta.

Miten onnistua muutoksessa ja varmistaa, että digitalisaatio lävistää koko organisaation? Vastaus on hallita ja optimoida organisaation digitaalista arvoketjua. Lue oppaastamme, miksi digitaalinen transformaatio on niin vaikeaa ja mitkä ovat 5 tärkeää askelta kohti kokonaisvaltaista digitalisaatiota.

Paine digitalisointiin ja lukuisat digistrategian toteuttamiseen liittyvät haasteet ovat johtaneet digitaalisen strategian konsultointipalvelujen kysynnän kasvuun. Vastauksena tähän kysyntään International Data Corporation (IDC) julkaisi vuoden 2021 IDC MarketScape: Worldwide Digital Strategy Consulting Services 2021 Vendor Assessment -arviointinsa.